Deviant Login Shop
 Join deviantART for FREE Take the Tour
About Deviant Artist Member SujunUnited States Recent Activity
Deviant for 5 Years
Needs Premium Membership
Statistics 218 Deviations 5,607 Comments 25,196 Pageviews

Newest Deviations

thx for stoppin by, enjoy cosplay!!

Favourites

Friends

Watchers

deviantID

Sujun's Profile Picture
Sujun
Sujun
Artist
United States
--Sujun
~~~~~~
--Korean/American
~~~~~~
--I've been cosplaying...ha.. a long time.
~~~~~~
--making friends and just having a good social life.
~~~~~~
--My interests in cosplay are mostly games and manga, not much anime.
===================================
Interests
I apologize in advance for my randomness and short stories. Lately I've been quite busy getting back into school and I've been planning a lot of plane trips to go see friend's wedding, visiting my boyfriend (for those who didn't know already)
He went back home and will now start working for Gearbox in the next month.
MEANING BORDERLAND COSES~~<3<3<3<3 
so yeah haha I've been spendin MOOLAHS like non stop.
I'll be taking a huge break next year and maybe only attend to one con.
So I'm going all out this year just to make that last and enjoy the rest of my days in school and also playing all the new E3 GAMES *DROOL* RIGHT?! Anyways....
Wow soo fanime was lots of fun.
So much swigs and friendship , met a lot of great ppl and FINALLY met people that you wouldn't think to even fly on over but thank god they were there that day SO LUCKY.
I miss my friends so much I just wish the cons were a little longer, so we decided to go to AX yayy one more extra dayy and that also means MORE COSTUMES.(KILL ME) and whut better way to cosplay than to make a group with your funny buddies TEEHEE.

AX 2014:
Ada wong(red dress) Resident evil 4 (not in group)
Squall Leonhart final fantasy 8
Two Drakengard 3
Tiz Arrior Bravely Default
Margaret Persona 

sooo yeah i dunno why i'm on the internet there is only ONE WEEK LEFT TILL AX I SHOULD BE WORKIN lol

After this con I'm suuuper excited for pax soo here's my list:

PAX 2014

Athena borderland presequel
White suit assassin multiplayable Assassins creed unity
Ada wong resident evil 4
^^^^^^ SOOO MUCH HYPEEEEEE gonna spend so much time with acu and athena. JUST KILL ME ALREADY LOL jk
please dont.

The feeling of being an adult is so close so I gotta spend all my youth, EVERYDAY till my bones are brittle. You are only as young as you think you are SO I HOPE ALL OF YOU ARE GIVING YOUR ALL HAVING even a little bit of fun EVERYDAY!

OKAYIGOTTAWORKONSTUFFNOWMYGROUPISPISSYBWAILOL
  • Listening to: Lorde- Everybody wants to rule the world
  • Watching: hannibal
  • Playing: Infamous second son
  • Eating: kimchi jigae
  • Drinking: water

AdCast - Ads from the Community

×

Groups

Journal History

Comments


Add a Comment:
 
:iconiicanoodle:
iiCanoodle Featured By Owner Feb 19, 2014  Hobbyist Digital Artist
You. Are. SO. Pretty. cx
Reply
:iconsujun:
Sujun Featured By Owner Mar 28, 2014
Haha thank youuu
Reply
:iconveilein:
Veilein Featured By Owner Dec 24, 2013  Hobbyist
Merry Christmas! If you're not celebrating christmas, have some nice days! :heart:
Reply
:iconsujun:
Sujun Featured By Owner Jan 14, 2014
Sorry for late post. Thank you very much. Merry belated CHristmas and new years to you!
Reply
:iconveilein:
Veilein Featured By Owner Jan 14, 2014  Hobbyist
Thank you! ><
Reply
:icontrujin:
Trujin Featured By Owner Dec 16, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
Thank you for the fav, watch and kind compliment =).
Reply
:iconsujun:
Sujun Featured By Owner Dec 23, 2013
Yw you deserve it~ *o*
Reply
:iconphilipmessina:
PhilipMessina Featured By Owner Oct 28, 2013
Thanks for joining my Kaine Club, I'd love to see all your fantastic cosplay in the gallery :)
Reply
:iconsujun:
Sujun Featured By Owner Nov 11, 2013
Thx for being interested in my cosplays. I LOVE NIER!
Reply
:iconphilipmessina:
PhilipMessina Featured By Owner Nov 11, 2013
Your cosplay it outstanding, and you are excellent as Kaine.
Thank you for joining my club :)
Reply
Add a Comment: